حسنی؛

سرپرست مدیریت رفاه سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۰۱۰۷۳
سرپرست مدیریت رفاه سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب شد
محمدصادق حسنی، سرپرست این سازمان، طی حکمی "میثم آزمایش" را به عنوان سرپرست مدیریت رفاه و خدمات اجتماعی سازمان ورزش شهرداری تهران معرفی و منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، میثم آزمایش کارمند رسمی شهرداری تهران و دانشجوی مقطع کارشناسی رشته امور فرهنگی است. کارشناس روابط عمومی سازمان ورزش، مدیر داخلی مجموعه ورزشی قمربنی هاشم(ع)، کارمند معاونت اجتماعی و فرهنگی، مشاور هیات ورزش های همگانی استان تهران و کارشناس شورای اسلامی شهر تهران در رزومه کاری وی به چشم می خورد. با او در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای کارکنان به گفتگو نشستیم.

آزمایش در ابتدای سخنانش گفت: «با توجه به رویکرد سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران برآنیم تا سرانه رفاهیات پرسنل و خانواده محترم ایشان را مطابق ابلاغیات اداره کل شهرداری تهران افزایش دهیم.»

به گفته وی مدیریت رفاه باید به گونه‌ای عمل  کند که دغدغه های زندگی در کلانشهر ها برای پرسنل و خانوده هایشان کاهش یابد و با آرامش فکری و روحیه شاد در کنار هم باشند.

سرپرست جدید مدیریت رفاه و خدمات اجتماعی سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد:  «همه خدمات رفاهی که بر اساس تقویم برای پرسنل شهرداری پیش بینی شده است، به یاری خدا با تامین بودجه ، پرداخت خواهد شد.»

آزمایش با اشاره به رد اسراف در سازمان ورزش شهرداری تهران، تاکید کرد: «با توجه به تاکید سرپرست سازمان ورزش شهرداری که باید موضوعات رفاهی پرسنل ارتقا یابد و ضابطه‌مند و انگیزشی شود، ما هم به کمک همکاران این موضوعات را در دستور کار قرار می دهیم که برنامه‌ریزی خوبی برای ارتقای کمی‌و کیفی رفاهی پرسنل داشته باشیم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز