متن و حاشیه بازدید ۲ ساعته دکتر عارف و اعضای فراکسیون امید از موسسه خیریه کهریزک

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۰۲۴۱۱
متن و حاشیه بازدید ۲ ساعته دکتر عارف و اعضای فراکسیون امید از موسسه خیریه کهریزک
در آستانه میلاد حضرت ولی عصر(عج)،دکتر محمدرضا عارف،رئیس فراکسیون امید به همراه جمعی از اعضای این فراکسیون صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این بازدید  که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید و بادامچی،علیجانی،اولادقباد و سلحشوری نیز رئیس فراکسیون امید را همراهی می کردند،از بخشهای مختلف این آسایشگاه بازدید به عمل آمد و نمایندگان عضو فراکسیون امید در جریان خدمات رسانی این موسسه خیریه قرار گرفتند.

همچنین نمایشگاهی از صنایع دستی که توسط معلولین تحت درمان این آسایشگاه ساخته شده است مورد توجه اعضای فراکسیون امید قرار گرفت.

در پایان این بازدید ،محمدرضا عارف در جمع اعضای هیات امنا و هیات مدیره آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک فرار رسیدن نیمه شعبان میلاد فرخنده امام زمان(عج) و با اظهارخشنودی از حضورش در آسایشگاه کهریزک گفت:آثار و برکات خیریه کهریزک به دلیل نیت خیر بانیان آن همیشه ماندگار است و عملکرد این موسسه الگویی برای توسعه دیگر موسسات خیریه است.

وی فعالیت نهادهای مدنی و غیر دولتی در کمک به نیازمندان را نشان از روحیه نوع دوستی مردم ایران دانست و با گرامی داشت یاد و خاطره بانیان این موسسه کهریزک به حضور همسر دکتر حسن حبیبی در جمع اعضای هیات مدیره این موسسه اشاره کرد و گفت:یکی از دلایل موفقیت مرحوم حبیبی در طول حیاتشان حضور تاثیر گذار سرکار خانم رهیده است که مطمئنا حضورشان در جمع اعضای هیات مدیره موسسه نیز منشا خیر و برکات فراوان است.

رئیس فراکسیون امید همچنین از آمادگی مجلس شورای اسلامی در جهت کمک به موسسات خیریه خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز