علیرضا خامسیان:

روابط عمومی باید نشان دهد رأی مردم به تغییر مدیریت شهری اشتباه نبوده است

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۵:۲۳
کد خبر: ۷۰۹۲۵۲
روابط عمومی باید نشان دهد رأی مردم به تغییر مدیریت شهری اشتباه نبوده است
مدیر روابط عمومی منطقه ۲۲،گفت: همکارانم در روابط عمومی منطقه با صداقت، شفافیت و همبستگی، هدف مدیریت شهری را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ علیرضا خامسیان در جلسه هفته روابط عمومی که با حضور شهردار منطفه ۲۲ و قائم مقام شهردار منطقه۲۲ برگزار شد  با اشاره به گذشت یکسال از انتخابات سرنوشت ساز مردم در عرصه مدیریت شهری در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ و شیطنت‌هایی که عده‌ای برای شکستن رای مردم انجام دادند گفت: این وظیفه روابط عمومی است تا با اطلاع رسانی به موقع از فعالیت‌هایی که در شهرداری انجام می‌شود، ثابت کند که مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران درست تصمیم گرفتند و در انتخاب خود اشتباه نکردند.

 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ با تاکید بر ایجاد ارتباط شفاف و صادقانه با مردم افزود: ما باید با مردم صادق باشیم و اگر در انجام وظایفمان اشتباهی هم می کنیم از مردم عذرخواهی کنیم.

 خامسیان با تاکید بر موضوع مدیریت نوین ارتباطی گفت: امروزه دنیا به دنبال نظام نوین جهانی شدن است و ما در عصری که در آن تکنولوژی های نوین ارتباطاتی و رسانه های گروهی و شبکه های مجازی جزو لا‌ینفکی در زندگی انسان‌ها است، نمی‌توانیم تاثیراتی که مشارکت‌های‌شهروندان بر مدیریت نوین شهروندی دارد را نادیده بگیریم و باید به این سمت حرکت کنیم.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد کاظم معتمدنژاد به عنوان یکی از بنیانگذاران رشته روابط عمومی در دانشگاه، بر ضرورت ارتقاء سطح دانش فعالان حوزه روابط عمومی تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز