شنبه در دهکده سبز زندگی انجام می شود؛

فروش لباس ستارگان ورزش جهان برای آزادی ۳۶۰ زن زندانی/ لباس های مسی و رونالدو با امضاهایشان

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۹:۱۰
کد خبر: ۷۱۳۳۳۶
فروش لباس ستارگان ورزش جهان برای آزادی ۳۶۰ زن زندانی/ لباس های مسی و رونالدو با امضاهایشان
رهنما گفت : شنبه- یازده خرداد- طی مراسم افطاری در مجموعه فرهنگی هنری دهکده سبز زندگی؛ لباس های ستارگان ورزش جهان با امضا خودشان به فروش خیریه می رسد تا کمکی برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد ایران باشد .

بهاره رهنما سفیر پویش ارمغان 3 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت : روز شنبه در مجموعه فرهنگی هنری دهکده سبز زندگی جشن خیریه ای به وقت افطار برپا است که طی این مراسم لباس ستارگان ورزش جهان با امضا خودشان به فروش می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه لباس های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از مجموعه لباس های با امضایی است که دراین مراسم به فروش خیریه می رسد گفت : چهره های هنری و ورزشی از حاضران در این مراسم هستند و با رقم حاصل از این فروش خیریه در صد هستیم امکان آزادی تعدادی از زنان جرائم غیر عمد زندانی را که آمار آنها  360 نفر است مهیا کنیم .

وی در ادامه با بیان اینکه برای آزادی تمام این زنان تقریبا 15 میلیارد تومان نیز است گفت :  رقم کم نیست ولی مردم ایران نشان داده اند هر گاه همت و همدلی کنند قطره قطره دریایی می شوند و ما امید به مهربانی مردم داریم تا با محبت و کمک آنها شرایط برای آزادی اکثر این زنان که جمع زیادی از آنها مادر هستند ایجاد شود .

وی  تاکید کرد : اکثر این زنان از روی  عشق یا اجبار یا فقر و بعضا از روی ناآگاهی این جرائم را بخاطر مردانشان انجام داده اند و نبود آنها در کانون خانواده بیشتر از همه به تربیت فرزندانشان صدمه می زند که این فرزندان آینده ساز کشور هستند.

او از زنان ایران خواست پیشگام این امر خیر شوند و گفت: زنان می توانند با همراه شدن با این پویش که سومین سال خود را پشت سر می گذارد مردان و دیگر افراد آشنا و فامیل را نیز به این راه هدایت کنند که ثمره آن رهایی زنان در بند با جرائم غیر عمد خواهد بود .

viber image

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز