افتخاری در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد؛

وزارت ورزش‌ و جوانان به همه توانایی بانوان ورزشی اهمیت می‌دهد

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۵۷۰۲
وزارت ورزش‌ و جوانان به همه توانایی بانوان ورزشی اهمیت می‌دهد
نمانیده ادوار مجلس شورای اسلامی، انتصاب یک زن به عنوان مدیرکل استانی وزارت ورزش‌وجوانان را اقدامی حائز اهمیت دانست.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ به منظور انتصاب اولین مدیرکل استانی وزارت ورزش‌وجوانان با یک نماینده زن به گفت‌وگو پرداختیم.

لاله افتخاری - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در پاسخ به این سوال که انتصاب یک مدیر زن تا چه میزان در رفع مشکلات حوزه ورزش بانوان می‌تواند موثر باشد، بیان کرد: «در خصوص ورزش بانوان، فعالیت‌های ارزشمند و حائز اهمیت بسیاری داشته‌ایم. اینکه بخواهیم نقص‌ها و ایرادات غیرواقعی را به ورزش بانوان منصوب کنیم، تنها هجمه‌ای از سمت بیگانگان است. توجه به ورزش تنها اهمیت دادن به ورزش‌های تخصصی یا به یک رشته ورزشی خاص نیست بلکه باید به همه جنبه‌های ورزش از جمله ورزش همگانی بها بدهیم و اقداماتی هم در این خصوص صورت گرفته است.»

به گفته افتخاری انتصاب یک زن به عنوان اولین مدیرکل استانی یک اقدام شایسته و قابل تقدیر از وزیر ورزش‌وجوانان است که باید نسبت به انتصاب بانوان در بقیه ارگان‌ها و دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که  با توجه به موانع موجود تا چه میزان می‌‍ توان انتظار پیشرفت و اقدامات راهبردی را از مدیران زن در حوزه ورزش داشت، گفت: «توجه ویژه به نیازمندی‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واقعی بانوان نیاز جدی هر جامعه‌ای است.  اگر بخواهیم به صورت صد در صدی بگوییم که چنین چیزی در جامعه کنونی ایران وجود ندارد، القائاتی است که از سوی بیگانه انجام می‌شود و به سبب خنثی کردن تبلیغات بیگانه تنها وقت ما را می‌گیرد. در وزارت ورزش و جوانان به همه توانایی‌های بانوان با توجه به صلاحیت آن‌ها اهمیت داده می شود.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز