به گزارش برنا ؛

جزئیات لغو پخش بازی ایران- اسپانیا در استادیوم آزادی از توقف تا رهایی

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۷:۴۹
کد خبر: ۷۲۰۳۰۳
جزئیات لغو پخش بازی ایران- اسپانیا در استادیوم آزادی از توقف تا رهایی
عصر امروز اعلام شد پخش بازی ایران- اسپانیا در استادیوم آزادی به دلیل مشکلات زیر ساختی متوقف شد . این خبر هیاهوی خبری ایجاد کرد و در اوج انتشار خبرها در خصوص این اتفاق اعلام شد با تلاش دولت ممانعت برداشته شده و تماشاگران می توانند وارد آزادی شوند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛روزگذشته اعلام شد که در  استادیوم آزادی برای پخش بازی ایران - اسپانیا برروی خانواده ها گشوده شده است و پس از آن بلیت فروشی برای حضور علاقمندان در استادیوم آغاز شد. ولی عصر امروز ناگهان خبری منتشر شد که به خریداران بلیت اعلام می کرد در استادیوم برروی تماشاگران بسته است و پلیس مانع حضور آنها به داخل استادیوم خواهد شد .

با انتشار این خبر یک منبع آگاه  پلیسی  در خصوص علت متوقف شدن پخش بازی ایران- اسپانیا در استادیوم آزادی که قرار بود به شکل خانوادگی انجام گیرد چنین به خبرنگار حوادث برنا گفت: مشکلات زیرساختی ایجاد شده امکان پخش بازی را میسر نکرد ؛ضمن اینکه ناهماهنگی هایی وجود داشت که می توانست امنیت تماشاگران را به خطر بیاندازد.

این منبع آگاه در خصوص اینکه آیا این مشکل تا پخش بازی ایران- پرتغال حل خواهد شد تا امکان حضور خانوادگی تماشاگران  در استادیوم آزادی میسر شود گفت : «باید دید تا آن زمان مشکلات زیرساختی حل خواهد شد یا خیر .»

و اما خبرها حکایت  این اقدام با حکم دادستانی و توسط نیروی انتظامی تهران انجام گرفته است و هواداران تیم ملی  که برای حضور در ورزشگاه آزادی بلیت تهیه کرده بودند حاضر به ترک محل نشده و مقابل درب استادیوم آزادی تجمع کردند.

 در ادامه اخباری منتشر شد که دادستانی اعلام کرده بود توقف پخش این برنامه ارتباطی با حکم دادستانی ندارد و  استانداری تهران مانع ورود تماشاگران به استادیوم آزادی شده است .

روابط عمومی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن رد ادعای دادستانی تهران در خصوص متوقف شدن پخش بازی ایران - اسپانیا با دستور استانداری گفت :شرایط امنیت کامل برای حضور تماشاگران انجام گرفته بود . هیچ مشکلی وجود نداشت و ندارد . گفته دادستانی در خصوص ممانعت از حضور تماشاگران از سوی استانداری کذب است و تلاش برای رفع مشکل ادامه دارد .

برپایه این خبر ؛بعد از هماهنگی های لازم در نهایت مشکل ورود خانواده ها به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و اسپانیا با تلاش دولت حل شد.

مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه آزادی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور و نیروی انتظامی حل شد و کسانی که بلیت دارند در حال ورود به ورزشگاه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز