کشف گراز مرده در منبع آب

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۷۲۱۶۴۵
کشف گراز مرده  در منبع آب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخزن آب شرب روستای هادی آباد دهستان دمچنار سالم است و مشکلی ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا  به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی استان فیض الله پاسره با اشاره به پخش عکس و فیلمی مبنی بر افتادن گرازهای وحشی در منبع آب «دمچنار» از توابع شهرستان بویراحمد، افزود: این تصاویر مربوط به حوضچه "شیرهوا" در مسیر انتقال آب روستایی است و هیچ ربطی به آب شرب و یا منبع آب ندارد . 

وی با بیان اینکه این حوضچه فشار هوا بدون استفاده بوده است؛ اظهار کرد: آبدار روستاها وظیفه بررسی شکستگی لوله‌های آب و این چنین مشکلاتی را دارند اما آبدار این روستا در این مورد وظیفه خود را انجام نداده و با آن برخورد می‌شود . 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به محض اطلاع از وضعیت این حوضچه که رو باز بود همکاران من در اداره آب و فاضلاب به محل مورد نظر اعزام شدند و مشکل آن را برطرف کردند . 

پاسره خاطرشنان کرد: در این حوضچه راهی برای نفوذ هیچ گونه چیزی به لوله خط انتقال آب ندارد و هم اکنون آب این روستا آزمایش شده و مشکل بهداشتی خاصی ندارد . 

وی علت افتادن این بچه گرازها را خشکسالی‌ها عنوان و اضافه کرد: حیوانات به دلیل خشکسالی‌هایی که در نبود آب شرب وجود دارد روانه روستاها می‌شوند و این دو بچه گراز در شب به درون این حوضچه افتادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز