مسابقات بخش خوشنویسی جشنواره قرآنی آیه های مهربانی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷:۳۲
کد خبر: ۷۲۶۸۵۹
مسابقات بخش خوشنویسی جشنواره قرآنی آیه های مهربانی برگزار شد
مسابقات بخش خوشنویسی جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ، روز شنبه 16 تیرماه از ساعت 8 تا 12 صبح در موزه خوشنویسی ایران برگزار گردید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، متقاضیان شرکت در بخش خوشنویسی جشنواره قرآنی آیه های مهربانی در رشته های خطاطی، نستعلیق ، شکسته و تذهیب با حضور در موزه خوشنویسی ایران آثار خود را جهت انجام داوری تحویل دبیرخانه جشنواره دادند.

در این راستا دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، با اشاره به اینکه قرآن کریم پر است از فضاهای زیبای هنری که این فضاها را می‌توان در دو جنبه اصلی زیبایی خطوط و زیبایی صوت مشاهده کرد افزود : مسابقه خوشنویسی جشنواره قرآنی آیه های مهربانی بستری را فراهم آورد تا پرسنل خوشنویس در زمینه قرآن هنر خود را به نمایش بگذارند .

دکتر مدیح تبادل تجربیات و ره آوردهای این هنر قدسی در بین هنرمندان خوشنویس شهرداری تهران ، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی مرتبط با مضامین قرآنی، تبادل تجربیات مفید و ارزنده بین این هنرمندان و تشویق هنرمندان برای خودسازی از طریق تحریر آیات را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه داوران این مسابقه قرانی از برترین داوران مجرب انجمن خوشنویسی ایران انتخاب شدند افزود مراحل داوری با بهترین شرایط برگزار گردید و نفرات برتر این رشته مشخص گردیدند که در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی آیه های مهربانی معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز