پلیس راهور اعلام کرد ؛

عصر پر ترافیک تهران

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰:۱۹
کد خبر: ۷۳۰۱۳۳
عصر پر ترافیک تهران
سرهنگ رازقی گفت : باتوجه به مراجعه شهروندان به مراکز تفریحی و پارکها محورهای منتهی به این اماکن دارای ترافیک سنگین و همچنین باتوجه به اینکه در روزهای سه شنبه هر هفته بهای بلیط سینما نیم بها میباشد پیش بینی ترافیک سنگین و تردد در محل سینماها میشود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا  ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس در خصوص وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز جاری گفت :با توجه به تغییر ساعات کار اداری ،شاهد افزایش حجم ترافیک از ساعت 13:30 تا ساعت 14:30  هستیم . که پیش بینی سنگینی بار ترافیک از ساعت 17 به بعد میشود که شامل بار ترافیکی عصرگاهی و شامگاهی که در ساعت 19 به بعد به اوج خود میرسد .

وی تاکید کرد : در محور های بزرگراهی واصلی شاهد ترافیک سنگین هستیم و باتوجه به مراجعه شهروندان به مراکز تفریحی و پارکها محورهای منتهی به این اماکن دارای ترافیک سنگین و همچنین باتوجه به اینکه در روزهای سه شنبه هر هفته بهای بلیط سینما نیم بها میباشد پیش بینی ترافیک سنگین و تردد در محل سینماها میشود که به شهروندان محترم در این باره توصیه به رعایت قوانین و مقررات مخصوصا در رابطه با عدم پارک خودرو در محل های ممنوع مانند حریم تقاطع و ایستگاهای حمل و نقل عمومی میشود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز