قائم مقام شهرداری منطقه۱:

انضباط شهری بازار تجریش نیازمند همکاری کسبه با شهرداری است

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۲۵۵۸
انضباط شهری بازار تجریش نیازمند همکاری کسبه با شهرداری است
انضباط شهری و ساماندهی بازار تجریش بعنوان مهمترین مرکز تجاری در شمال تهران نیازمند همکاری و مشارکت کسبه و معتمدین محلی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  مهندس علی اصغر خرمی شریف قائم مقام  شهرداری این منطقه در گردهمایی کسبه بازار تجریش ، معتمدین محلی و مدیریت شهری منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تجریش با وجود آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) و بازار سنتی و قدیمی آن به عنوان قطب گردشگری شمال تهران محسوب می شود و از اینرو ساماندهی دستفروشان و بساط گستران از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

وی افزود : سد معبر مهم ترین معضلی است که با حضور دست فروشان در پیاده راه ها ایجاد می شود و شهروندان و کسبه منطقه یک خواستار برخورد ، رسیدگی و ساماندهی این موضوع از مسئولین هستند لذا شهرداری منطقه یک با حضور نیروهای انضباط شهری در راسته بازار تجریش ، وضعیت را تحت نظر دارد ولی مشارکت و همراهی شهروندان با شهرداری لازمه اصلی اجرای نتیجه بخش انضباط شهری است.

قائم مقام  شهرداری منطقه یک گفت: کسبه بازار و معتمدین و ... با ارایه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات می توانند وضعیت شهر را ساماندهی و بر عملکرد ناظرین نظارت کنند.

گفتنی است ساماندهی بساط گستران و سد معبر کنندگان، بافت های فرسوده، فاضلاب شهری ،جمع آوری زباله و تفکیک پسماند خشک و تر ، ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان ، استقرار ایستگاه آتش نشانی و... از مهمترین مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز