قدردانی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از وزیر کشور

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۰:۳۸
کد خبر: ۷۳۵۱۳۳
قدردانی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از وزیر کشور
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در نامه ای به وزیر کشور از پاسخگویی و حضور فعال این وزارتخانه در سامانه قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ به گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، حسین انتظامی در متن نامه خود خطاب به رحمانی فضلی آورده است: از 396 دستگاه متصل به این سامانه، وزارت کشور با ۹ درصد بیشترین درخواست های دسترسی به اطلاعات را داشته است اما با وجود کثرت درخواست ها اولا به همه آنها(۱۰۰درصد) پاسخ داده و ثانیا معدل زمان پاسخگویی آن وزارت (28 روز) از معدل کل دستگاهها کمتر است؛ هرچند با ضرب الاجل مندرج در قانون (10 روز) هنوز فاصله دارد که امید می رود این شاخص نیز بهبود یابد.

دبیر کمیسیون در ادامه ،جدیت این وزارتخانه نسبت به پاسخگویی با وجود حجم بزرگ فعالیت های وزارت کشور را شایسته تبریک دانسته و افزوده است: همچنین وظیفه خود می دانم از تلاش های ارزنده مدیران ذیربط (آقایان شجاعی کیاسری و جابری انصاری) که وزارت کشور را به الگو تبدیل کرده اند قدردانی نمایم.

گفتنی است بر اساس آخرین گزارش منتشره از سوی دبیرخانه کمیسیون (25 تیرماه )، بیشترین درخواست و سوالات مردمی (232 درخواست)، مربوط به وزارت کشور می باشد که این وزارتخانه به تمامی درخواست ها در میانگین زمانی 28 روزه پاسخ داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز