معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

طرح جدید تغییر و تحول شهربان را به طور ویژه حمایت می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۱۲۰
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: از طرح جدید تغییر و تحول شهربان به طور ویژه حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، جلسه شورای مدیران شهربان با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محمدرضا علیپور مدیرعامل شهربان، قلی‌زاده مشاور و مدیر حوزه دفتر معاونت، عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، عنقایی معاون سازمان بازرسی در خدمات شهری، افشار مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل، جعفریان مدیر حراست خدمات شهری و جمعی دیگر از مدیران برگزار شد.

در این جلسه علیپور مدیرعامل شهربان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این مجموعه، طرح تغییر و تحول شهربان و حوزه انضباط شهری را در دو بازه زمانی کوتاه مدت و میان‌مدت با رویکرد اجرایی کردن تدابیر شهردار تهران و پشتیبانی از مأموریت‌های شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه ارائه کرد.
بررسی موضوعات رفاهی و حقوق نیروهای انضباط شهری، طرح آمایش نیروی انسانی، طرح جامع آموزش شهربان، ایجاد سامانه ارتباط عملیاتی، ایجاد سامانه نظارت آنلاین، پالایش هوشمند تخلفات و ایجاد مرکز مانیتورینگ از مهم‌ترین بخش‌های طرح تغییر و تحول شهربان است که از سوی علیپور برای بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان‌مدت، ارائه و اعلام شد.
مدیرعامل شهربان با بیان این‌که تغییر و تحول صرفاً با تغییر مدیریت یک مجموعه اتفاق نمی‌افتد، گفت: تغییر و تحول در شهربان نیازمند تغییر رویکرد و رفتار در بخش‌های مختلف یک سازمان و هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های همکار و مرتبط است.

وی با اشاره به این‌که تحول در حوزه عملکردی انضباط شهری نیازمند حمایت شهروندان و رسانه‌هاست، خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان با وظایف شهربان آشنا و آگاه شوند که اولاً شهربان مجری قانون است و ثانیاً شهربان فقط در رفع سدمعبر خلاصه نمی‌شود بلکه وظایف دیگری را هم در حوزه شهر و حریم بر عهده دارد.

در ادامه، یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز با تاکید بر اهمیت فوق العاده حوزه انضباط شهری و حساسیت ویژه جایگاه شهربان، گفت: حوزه انضباط شهری و مجموعه شرکت شهربان مورد توجه ویژه شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری است و ما از طرح جدید تغییر و تحول شهربان و تمامی برنامه‌های مؤثر و ضروری ارائه شده از سوی مدیرعامل محترم شهربان حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که هوشمندسازی فرایند عملکرد و سیستم عملیاتی شهربان که روح کلی حاکم بر طرح تغییر و تحول ارایه شده بود، یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: طرح جدید تغییر و تحول شهربان، سبب تحقق رسالت اصلی این مجموعه یعنی «نظارت عالیه» و ارتقای کیفیت ماموریت‌های انضباط شهری خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز