در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان صورت گرفت؛

نصب نرم افزار GPS بر روی تانکرهای آبیاری و درختشویی فضای سبز منطقه ۱۰

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۲:۲۳
کد خبر: ۷۴۳۳۸۱
نصب نرم افزار GPS بر روی تانکرهای آبیاری و درختشویی فضای سبز منطقه ۱۰
به منظور مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز در راستای صرفه جویی مصرف آب، نرم افزار GPS بر روی تانکرهای آبیاری منطقه 10 نصب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مهدی شیروانی رییس اداره فضای سبز منطقه ضمن اعلام این خبر، هدف از نصب GPS بر روی تانکرهای آبیاری فضای سبز شهری را ثبت کل مسیر حرکت تانکرها و نظارت بر حسن انجام عملیات آبیاری و درختشویی عنوان کرد و افزود: این طرح توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز عملیاتی شده است و طی آن کارشناسان این حوزه به صورت روزانه از طریق رایانه مسیر حرکت تانکرها را از روی نقشه رصد و نسبت به تطبیق آن با برنامه آبشویی مستمر نواحی اقدام می کنند. 

وی افزود: این نرم‌افزار امکان ردیابی و شبیه‌سازی حرکت نقطه به نقطه بر اساس اطلاعات دریافتی را دارد و همچنین نقاط برداشت شده قابلیت گزارش‌گیری و نمایش اطلاعات بر روی نقشه را خواهند داشت.

شیروانی با بیان این که این برنامه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده و قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر که دارای موقعیت‌یاب  GPS باشند را دارد افزود: متحرک مجهز به این سیستم در هر شرایط آب و هوایی و جغرافیایی قابل رهگیری می باشد و با بهره‌گیری از آن می‌توان سرعت، مسیر، فاصله پیموده شده و زمان توقف را محاسبه کرد. 

 رییس اداره فضای سبز منطقه در خاتمه متذکر شد: بررسی مستمر و روزانه مسیر حرکت تانکرها و پیگیری هرگونه مغایرت با برنامه آبیاری و درختشویی اعلام شده به صورت ستادی و نظارت میدانی از اقداماتی است که در این طرح به منظور نظارت بر حسن انجام وظایف و کاهش مصرف آب صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز