قاضی زاده هاشمی :

نباید زیر پرچم علم و دانش دنبال کار سیاسی و حزبی بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۴۶۲۲۲
نباید زیر پرچم علم و دانش دنبال کار سیاسی و حزبی بود
وزیر بهداشت گفت: آینده کشور در اختیار دانشگاه است و چون دانشگاه برآمده از اقشار مختلف جامعه است می‌تواند فضایی برای رشد نظرات مختلف باشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سید حسن قاضی زاده هاشمی در دومین نشست سراسری دبیران و کارشناسان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور افزود: مجموعه‌های علمی مهمترین کانون‌های دانشگاه‌ها هستند، چون سایر گروه‌ها بویژه آن‌هایی که کار سیاسی در دانشگاه انجام دادند اکنون کمترین مخاطب را دارند.

وی گفت: کانون‌های علمی دانشگاهی باعث می‌شود شما با سایر رشته‌های علوم پزشکی در یک تیم قرار بگیرید و این تیم زمینه ساز همکاری‌های صمیمانه در شغل آینده شما می‌شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: فقط پرچم علم و دانش می‌تواند در دانشگاه برافراشته بماند و نباید زیر این پرچم دنبال کار سیاسی و حزبی بود.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: گذر زمان دانش و تجربه انسان را افزایش می‌دهد و نباید به عنوان یک دانشجو توقع بیش از اندازه از خودتان داشته باشید. امروز آنچه در دانشگاه مؤثر است همین انجمن‌های علمی هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: فاصله بین کانون‌های تصمیم گیری حکومت و اقشار آسیب پذیر زیاد است و تشکیل اردو‌های جهادی باعث می‌شود شما وارد جامعه شوید و با مردم زندگی کنید و اگر در آینده مسئولیتی به عهده گرفتید با ابعاد مختلف زندگی مردم آشنا باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز