اصغری:

به مشکلات واقفیم/ صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن است

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۲:۰۲
کد خبر: ۷۴۷۴۳۲
به مشکلات واقفیم/ صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن است
رییس سازمان غذا و دارو در دیدار مدیرعامل شرکت‌های گروه دارویی تامین، گفت: صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن در نبردهای اقتصادی و تحریم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین TPICO میزبان دکتر غلامرضا اصغری معاون وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو و دکتر محمد عبده‌زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل این سازمان و مهندس مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) بود. 

 
اصغری با دعوت از شرکت‌های گروه دارویی به صبوری بیشتر و پنجه در انداختن با مشکلات پیش رو، خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و همینطور دوره اول تحریم‌ها گفت و افزود: امیدواریم که با تلاش و همکاری همه دغدغه‌مندان صنعت داروی کشور، بتوان موانع و مشکلات را از سر راه برداشت.
 
دکتر اصغری افزود: صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن در نبردهای اقتصادی و تحریم است. اطمینان داریم داروسازان این خط را حفظ خواهند کرد و هرگز این خط نخواهد شکست.
 
معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: در این شرایط سخت با توجه به ظرفیت‌های گروه دارویی تامین، انتظار نقش‌آفرینی بیشتری از تی‌پی‌کو داریم که یقیناً با عنایت به مدیران لایق این مجموعه، آن انتظار محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز