شجاع پوریان تاکید کرد؛

تقویت حوزه زنان در دوره جدید مدیریت شهری

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۸:۴۶
کد خبر: ۷۵۰۹۵۰
تقویت حوزه زنان در دوره جدید مدیریت شهری
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بر تقویت حوزه زنان در دوره جدید مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ولی الله شجاع پوریان در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه در حال حاضر به طور همزمان نمایشگاه های «زنان و تولید ملی» و «عطر سیب» در شهرداری تهران در حال برگزاری است، گفت: شهرداری تهران نمایشگاه زنان را با هدف حمایت از تولیدات زنان سرپرست خانوار و آسیب پذیر و نمایشگاه عطر سیب را با تاکید ویژه شهردار به منظور تکریم و پاسداشت عاشورای حسینی برگزار می کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه طی چند ماه گذشته این گونه مطرح شده است که در مدیریت جدید حوزه زنان تضعیف شده است، خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت گذشته خانم ها به عنوان مشاور امور بانوان در مناطق 22 گانه به صورت مستقیم زیرنظر شهردار تهران فعالیت می کردند و این در حالی بود که به طور همزمان این بانوان در معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این موضوع اشکالاتی را در پی داشت چراکه مصوبه شورای شهر را نداشت و تداخل و موازی کاری در بین این مسئولیت ها ایجاد شده بود که در نهایت باعث تعارض می شد.

شجاع پوریان با بیان اینکه در دوره جدید بعد از انجام مطالعات برای حل این تعارضات قدم برداشتیم، یادآور شد: این موضوع را با توجه به اصل برنامه های توسعه کشور انجام داده ایم و در نهایت به این مدل رسیدیم که ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در اداره کل امور بانوان جای دهیم و امروز 9 پست به این اداره کل اضافه شده است. در واقع، معاونت توانمندسازی به عنوان یکی از معاونت های زیرمجموعه اداره کل بانوان در قالب سه اداره توانمندسازی، مهارت آموزی و مشاوره و مدیریت خانواده فعالیت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز