فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل"فارما فریم"

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۸:۴۴
کد خبر: ۷۵۲۴۶۶
فراخوان مسابقه عکاسی با موبایلفارما فریم
اولین مسابقه عکاسی با عنوان«فارما فریم»در نمایشگاهایران‌فارمابرگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ هدف این مسابقه جلب مشارکت عمومی درنحوه برگزاری، اعتلای کیفی رویدادهای این نمایشگاه و همچنین تشویق و ترغیب بازدیدکنندگان و غرفه‌داران به ثبت اتفاق­های این رویداداعلام شده است.

غرفه سازی، چیدمان، مشتری مداری،اطلاع‌رسانی، بهترین قاب عکاسی،عکس گروهی، سلفی با زمینه نمایشگاه، ثبت رویدادهای نمایشگاه،تور دانشجویی از جمله موضوعات مورد توجه برای انتخاب عکس­ها از سوی دبیرخانه اعلام شده است. همچنین  تحت عنوان # ایران-فارما- من هم عکس ها مورد بررسی قرار می گیرند.

شرکت برای تمامی بازدیدکنندگان و غرفه داران در این مسابقه آزاد استف محل عکاسینمایشگاه چهارمین رویداد بین المللی ایران فارما  است و کلیه عکس‌هایی که در فضای نمایشگاه ( فضای بیرونی و فضای درونی) عکاسی شده باشد در مسابقه شرکت داده می‌شود.

شرکت در این مسابقه تنها از طریق ارسال عکس موبایلی به دایرکت اینستاگرام نمایشگاه به نشانیiranpharmaexpo@ امکان‌پذیر خواهد بود و  هر شرکت‌کننده در هر روز مجاز به ارسال حداکثر 5 عکس است.

علاقه‌مندان می توانند از 9 صبح تا ساعت 14:00 هر روز نسبت به ارسال عکس اقدام نمایند.ارسال مشخصات شامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس ضروری است و اعلام شده است؛ دبیرخانه ایران فارما مجاز به استفاده از عکس‌ها در سایت، گالری تصاویر و سایرموارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس خواهد بود.

هر روز در ساعت 17 و در مقابل غرفهmPharma(D229) به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی نقدی پرداخت می شود و طی مراسمی از بهترین سه عکس دریافتی تقدیر و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه این موارد عنوان شده اند.

www.iranpharmaexpo.com

شماره تماس: 88203845- 021

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز