سرپرست دانشگاه آزاد:

رشته‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد مشکل مجوز ندارند

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۵:۳۱
کد خبر: ۷۵۵۱۰۹
رشته‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد مشکل مجوز ندارند
طهرانچی گفت: هریک از رشته‌هایی که توسط دانشگاه آزاد اعلام شده اند قانونی و دارای مجوز هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد درباره پذیرش دانشجو در رشته‌محل های  دانشگاه آزاد گفت: در هیچ کدام از رشته‌هایی که دانشگاه اعلام کرده است و داوطلبان آن‌ها را انتخاب کرده اند مشکل مجوز وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه داوطلبان بر اساس ظرفیت هر یک از رشته‌ محل‌ها انتخاب رشته را انجام می‌دهند؛ اظهار کرد: رشته‌هایی که دارای ظرفیت هستند و از سوی دانشگاه آزاد اعلام شده‌اند می‌توانند دانشجو بپذیرند و با توجه به اینکه ابتدا دانشگاه‌های دولتی نتایج پذیرفته شدگان را اعلام می‌کنند سپس دانشگاه آزاد، ظرفیت خود را با ضریب افزایشی اعلام می‌کنیم.

حرکت دانشگاه آزاد به سمت  قوانین وزارت علوم

وی درباره همکاری دانشگاه آزاد و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بحث پذیرش دانشجو بیان کرد: چه در تعداد رشته‌ها و چه در پذیرش به همکاری خوبی با وزارت علوم رسیده ایم و در بحث پذیرش دانشجو کاملاً مقید به رعایت قوانین هستیم.

طهرانچی در واکنش به این سوال که چرا برخی از واحد‌های دانشگاهی به دانشجویان وعده پذیرش داده اند، اما گفته‌اند که مجوز ندارند اظهار کرد: اگر هر یک از واحد‌های دانشگاه آزاد مجوز نداشته باشند نمی‌توانند دانشجویی را هم پذیرش کنند پس اگر دانشجویی در هر یک از واحد‌های دانشگاهی در دوره دکترا و کارشناسی ارشد پذیرفته شود به این معنا  است که مجوز برای آن رشته در آن واحد دانشگاهی وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز