شهردار منطقه شش خبر داد؛

نصب تابلوهای انتظامی و آموزشی در سطح منطقه شش به مناسبت فصل بازگشایی مدارس

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱:۳۲
کد خبر: ۷۵۵۴۱۵
نصب تابلوهای انتظامی و آموزشی در سطح منطقه شش به مناسبت فصل بازگشایی مدارس
شهردار منطقه شش با اشاره به فصل بازگشایی مدارس به مجموعه اقدامات صورت گرفته در منطقه اشاره کرد و گفت: ایمن سازی صد مدرسه در قلب پایتخت، همسطح سازی بیسش از دویست نقطه از معابر منتهی به مدارس و رنگ آمیزی و شستشوی مدارس، رسیدگی به وضعیت ایستگاه های اتوبوس ویژه سرویس مدارس، نصب تابلوهای انتظامی و آموزشی در سطح منطقه و خط کشی محوری خطوط بی آر تی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدرضا دهداری پور با بیان اینکه به همت نیروهای خدمات شهری تمامی مدارس منطقه به نوبت شستشو و پاکسازی شدند گفت: رسیدگی به وضعیت فضای سبز و مرمت فضای داخلی مدارس در موارد مورد نیاز صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه در سطح منطقه نیز تمهیدات ترافیکی خاصی صورت گرفته تصریح کرد: المان های ترافیکی معابر منتهی به مدارس مرمت و یا نوسازی شده و خط های عابر پیاده به صورت مجدد رنگ آمیزی شده است.

دهداری پور با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابانها نیز بازنگری شده و معایب موجود مرتفع شده است تصریح کرد: تمامی محورهای خطوط اتوبوسرانی بررسی و آسفالت این خطوط مرمت و اصلاح شده است.

شهردار منطقه شش همچنین به کنترل بار ترافیکی در نخستین روزهای ماه مهر اشاره کرد و گفت: کامیونت های حمل بار از ساعت شش تا 9 صبح اجازه تردد و انتقال کالا را نداشته تا ترافیک خیابان ها کنترل شود.

به گفته دهداری پور نیروهای ترافیکی منطقه در نخستین روزهای ماه مهر هدایت بارترافیکی در اطراف مدارس را بر عهده خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز