تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان مسابقات دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۰۰۸
تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان مسابقات دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه شد
تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه ( AUAP) به عنوان نماینده ایران، در ژنگزو چین شرکت کرده بود؛ در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین المللی siasبه عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، تیم بسکتبال دانشگاه تهران نماینده کشورمان در این بازی ها در این دیدار با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ برابر تیم دانشگاه بین المللی sias به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم دانشگاه تهران در این رقابت ها طبق قرعه در گروه B با چهار تیم رقابت کرد.

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه zhengzhou موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ دانشگاه Henan را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابت ها رسید.

همچنین در پایان این رقابت ها اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد .

در این دوره از رقابت ها تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری، علیرضا هنر دوست، رضا صباغ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سید محمد جواد زارع، امیر حسین آذری، محسن حقانی، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست با مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب الهی در این رقابت ها شرکت داشت.

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه  ( AUAP) از 27 شهریور با حضور ده تیم در شهر ژنگزو چین برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز