آتش سوزی مرگبار در خیابان مجیدیه شمالی تهران

مرد ۶۵ ساله میان شعله های آتش خانه اش جان باخت/ ببینید

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۶۰۶۶۷
مرد ۶۵ ساله میان شعله های آتش خانه اش جان باخت/ ببینید
صبح امروز آتش سوزی در خیابان مجیدیه شمالی رخ داد که طی این حادثه یک مرد 65 ساله جان باخت.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوادث برنا در خصوص آتش سوزی مرگبار صبح امروز در خیابان مجیدیه شمالی تهران چنین توضیح داد : ساعت 8 و 27 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی  به سامانه آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده می شود .

ملکی ادامه داد :بلافاصله سه ایستگاه در مدت زمانی دو دقیقه با امکانات کامل به محل اعزام می شوند. آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان 6 طبقه 18 واحدی رخ داده بود  که دود غلیظی همان واحد و طبقات دیگر ساختمان را فرا گرفته بود .

وی افزود :ماموران آتش نشانی بلافاصله وارد ساختمان شدند ،؛ دود غلیظی کل ساختمان را فرا گرفته بود ، آتش نشانان با ورود به واحد دوم آپارتمان که مرکزیت آتش سوزی بود با پیکر مردی 65 ساله مواجه شدند که متاسفانه میان شعله های آتش جان باخته بود.

ماموران پیکر بی جان او را از آپارتمان خارج کردند و در ادامه ساکنان دیگر آپارتمان که در میان دود غلیظ گرفتار مانده بودند را از محل خارج کردند.

ملکی در پایان گفت : در این میان یک مرد مسن و یک مرد جوان دچار دود گرفتگی شدید شده بودند با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۵_۱۰-۳۱-۲۹

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۵_۱۰-۳۱-۳۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز