رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی در گفتگو با برنا مطرح کرد ؛

بی تاثیر بودن تحریم‌ها در کاهش آمار مراجعه کنندگان به کلینیک‌های جراحی زیبایی

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۰۴:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۱۵۹
بی تاثیر بودن تحریم‌ها در کاهش آمار مراجعه کنندگان به کلینیک‌های جراحی زیبایی
بیژنی اختلالات روانپزشکی را عامل گرایش به جراحی های زیبایی غیرمتعارف دانست که پزشکان متخصص جراحی پلاستیک حاضر به انجام این کار نیستند.

دکتر علی بیژنی در مورد لزوم داشتن تخصص در جراحی پلاستیک  به خبرنگار سلامت برنا گفت: برخی از پزشکان بدون داشتن تخصص و آموزش های لازم اقدام به جراحی پلاستیک می‌کنند، در صورتی که جراحی پلاستیک عملی دقیق و ظریف بوده که علاوه بر داشتن پیش زمینه  آموزش های آکادمیک در خصوص جراحی پلاستیک و زیبایی، نیاز به آموزش مداوم و به روز رسانی معلومات در این خصوص دارد. برخی افراد نیز در آرایشگاه‌ها ژل و بوتاکس تزریق می‌کنند که این کار سلامت افراد را به خطر می‌اندازد.

رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی خاطر نشان کرد: در فضای مجازی جراحی‌های زیبایی به شکل اغراق آمیز تبلیغ می‌شود، در صورتی که انجام جراحی‌های زیبایی بدون عارضه نیست و اگر این کار توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی اختلالات روانپزشکی برخی از بیماران را دلیل تمایل به جراحی‌های زیبایی غیرضروری دانست و گفت: یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک به هیچ عنوان اقدام به جراحی زیبایی غیر متعارف مثلا  گوش الاغی یا چشم گربه‌ای نمی‌کند، زیرا این کارها اخلاقی نبوده و پس از مدتی ممکن است موجب پشیمانی بیمار شود و اصول کاری پزشک را نیز به خطر می‌اندازد.

علی بیژنی تحریم‌های به وجود آمده را در کاهش آمار مراجعه کنندگان به کلینیک‌های جراحی زیبایی بی تأثیر دانست.

وی یادآور شد: دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 ‌آبان ماه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز