با حکم وزیر رفاه؛

محسنی بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۷۷۱۴۳
محسنی بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد. این حکم به شرح زیر است:

جناب اقاى دکتر انوشیروان محسنى بندپى

سلام علیکم

ضمن تقاضاى علو درجات براى ریاست فقید سازمان تامین اجتماعى جناب اقای دکتر سیدتقى نوربخش،  یار صدیقى که در حال انجام وظیفه خطیرش، از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست، براساس اختیارات حاصله از  اساسنامه مصوب سازمان، خصوصاً تبصره ذیل ماده ١٤ آن اساسنامه بموجب این حکم جنابعالى را که بحمدالله از صلاحیت‌هاى علمى، مدیریتی  و تجربى والا برخوردارید به  سمت «سرپرستى سازمان تامین اجتماعى» منصوب مى‌کنم. اطمینان دارم با حضور شما و همکارى همه اعضای هیات مدیره، روند خدمتگزارى سازمان تامین اجتماعى کشور همچنان و به لطف الهى با شتاب در خور وشایسته استمرار خواهد یافت.  از خداوند متعال توفیق روزافزون حضرتعالى را در راه خدمت به ملت شریف کشور، نظام اسلامى و  دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)  مسئلت می نمایم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعى و رئیس هیأت امناء سازمان

محمد شریعتمدارى

گفتنی است دکتر انوشیروان محسنی پیش از این به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی و نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز