رئیس مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کردستان در گفتگو با برنا؛

دیدگاه دکتر سلطانی فر نسبت به وزرای گذشته جوان تر است

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۶:۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۷۹۵۹۱
دیدگاه دکتر سلطانی فر نسبت به وزرای گذشته جوان تر است
رئیس مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کردستان گفت: وزیر ورزش و جوانان بازدیدهای مستمر و همیشگی را شخصا به استان ها انجام می دهند و با حضور و سرکشی به خانه ها جوانان تازه تاسیس شده در محافل جوانان استان شرکت می کنند.

دارا ترسیم، رئیس مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کردستان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: نسبت به گذشته تغییر و تحولات مثبت تری را در حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان داشته ایم.

وی تصریح کرد: دیدگاه دکتر سلطانی فر نسبت به وزرای گذشته این وزارتخانه، جوان تر است و در خصوص اختصاص بودجه به این حوزه و حمایت از قشر جوان عملکرد بهتری دارند.

ترسیم ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان بازدیدهای مستمر و همیشگی را شخصا به استان ها انجام می دهند و با حضور و سرکشی به خانه ها جوانان تازه تاسیس شده در محافل جوانان استان شرکت می کنند.

رئیس مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کردستان افزود: در واقع یکی از مشکلات اصلی جوانان در مجامع استانی بود که با توجه به مطالبات جوانان و حضورشان در نشست های صمیمی با معاونان وزارت ورزش و جوانان، اکنون از بار مشکلات کاسته شده اما انتظار داریم با همت همیشگی وزیر، به طور کامل ریشه کن شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز