صادقلو در گفتگو با برنا؛

در زمان دکتر سلطانی فر جوانان بدور از ترس مطالبات خود را بیان می کنند

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۶:۰۱:۱۲
کد خبر: ۷۸۱۸۳۲
در زمان دکتر سلطانی فر جوانان بدور از ترس مطالبات خود را بیان می کنند
عضو مجمع جوانان استان گلستان گفت: راه اندازی خانه جوانان نیز از دیگر اقدامات قابل تقدیر دکتر سلطانی فر است که با فراهم کردن این فضا، جوانان می توانند بدور از ترس و دلهره و با تمرین اعتماد به نفس، مطالبات و برنامه های خود را در محیطی کاملا امن به گوش مسئولان برسانند.

حسین صادقلو، عضو مجمع جوانان استان گلستان و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: در زمان تصدی دکتر سلطانی فر بعنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان، به جوانان با برگزاری جلساتی متشکل از مسئولان و جوانان، این فرصت داده شد تا در برنامه ها مشارکت و مطالباتشان را بازگو کنند.

وی تصریح کرد: از اقدامات بسیار مثبت وزیر، انتخاب مدیران و معاونان جوان در وزارتخانه بود و ابلاغیه جدیدی که به سرعت در تمامی استان ها و ادارت در خصوص اجرای قانون منع بکارگیری از بازنشستگان، ارسال شد نیز جوانان را امیدوارتر کرد که با کناره گیری بازنشستگان، نیروهای جوان، فعال و ایده پرداز پست های مدیریتی را تجربه خواهند کرد.

صادقلو بیان داشت: راه اندازی خانه جوانان نیز از دیگر اقدامات قابل تقدیر دکتر سلطانی فر است که با فراهم کردن این فضا، جوانان می توانند بدور از ترس و دلهره و با تمرین اعتماد به نفس، مطالبات و برنامه های خود را در محیطی کاملا امن به گوش مسئولان برسانند.

عضو مجمع جوانان استان گلستان گفت: حتی می توان گفت، خانه جوانان در واقع به جوانان این فرصت را می دهد که افراد، برای پست های مدیریتی، ورود به مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، ریاست جمهوری و ... آماده شوند و تحقق این امور را رویا و دور از انتظار نبینند.

 

نظر شما