بخش دیالیز در بیمارستان چادگان راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۵۳۹۴
بخش دیالیز در بیمارستان چادگان راه‌اندازی می‌شود
نماینده شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین‌میاندشت گفت: مقرر شد کمبود پزشک متخصص در شهر چادگان تا ماه آینده مرتفع شود و بخش دیالیز در اسرع وقت شروع به کار کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، اکبر ترکی با اشاره به بازدید تعدادی از معاونان وزیر بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از وضعیت مراکز درمانی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید اظهار کرد: با توجه به وجود تعداد ۱۵ بیمار دیالیزی در چادگان مقرر شد با اختصاص چهار دستگاه دیالیز از طرف وزارت بهداشت و درمان به این بیمارستان، بخش دیالیز در اسرع وقت شروع به کار کند و حداکثر تا دو ماه آینده افتتاح شود.

نماینده شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین‌میاندشت در خصوص وضعیت ساختمان درمانگاه خیرساز چادگان افزود: این درمانگاه در حال ساخت است که در آن ایجاد بخش دیالیز هم پیش‌بینی شده است و در این بازدید تصمیمات لازم در خصوص تکمیل این ساختمان انجام شد؛ همچنین مقرر شد تجهیزات لازم در پانسیون‌های پزشکان با مساعدت‌های قبلی و با کمک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شود.

وی تامین پزشک متخصص در شهرستان چادگان را ضروری دانست و تصریح کرد: مقرر شد کمبود پزشک متخصص در شهر چادگان تا ماه آینده به شکلی مرتفع شود و رفع بقیه مسائل مربوطه این شهرستان هم در درازمدت پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز