برگزاری چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۵:۵۸
کد خبر: ۷۸۵۴۶۶
برگزاری چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان
همزمان با هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، دانشگاه صنعتی شریف به همت مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف قصد دارد تا چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان را مصادف با هفته پژوهش و فناوری در تاریخ های 27 الی 29 آذر ماه سال جاری، با حضور و بازدید دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین جمعی از مسئولین و متولیان توسعه فناوری برگزار نماید.

این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت های برخواسته از شریف با تاکید بر محورهای سلامت، انرژی، محیط زیست، فناوری اطلاعات، نفت، حمل و نقل و صنعت، فضای مناسبی را جهت ارایه دستاوردهای فناورانه شرکت­ها، فراهم خواهد نمود. لازم به ذکر است که برنامه­های متنوعی نیز جهت هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و توانمندی­های این شرکت­ها از جمله برگزاری جلسات مذاکرات B2B، ایجاد ارتباطات مشترک برای یافتن همکاران صنعتی و سایر فرصتهای قابل ارائه و همچنین بازدید خانواده شریف طراحی شده است.

علاقه مندان می توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://stfp.sharif.ir/  مراجعه نموده و یا با شماره های 5-66028963 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز