در حاشیه مراسم تشییع احمدرضا دالوند مطرح شد ،

ابراهیمی : به دستور وزیربهداشت هزینه های درمان دالوند رایگان بود/ متاسفانه آمار روزنامه نگارانی که تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند زیاد است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۱:۰۲
کد خبر: ۷۸۶۴۶۰
ابراهیمی : به دستور وزیربهداشت  هزینه های درمان دالوند رایگان بود/ متاسفانه آمار روزنامه نگارانی که تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند زیاد است
ابراهیمی گفت : متاسفانه هستند روزنامه نگارانی که تحت پوشش بیمه قرار ندارند و در زمان بیماری زندگی بر ایشان سخت می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، احمدرضا دالوند بامداد روز 19 آذرماه درگذشت.

وی   منتقد هنری، نویسنده و پژوهشگر هنر، تصویرگر و طراح گرافیک اهل ایران بود.

وی با پورتال جامع علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همکاری می‌کرد؛ و یکی از چهره‌های سرشناس فرهنگی هنری داخل ایران بود. او به تصویرساز، گرافیست، منتقد و مدیر هنری مطبوعات مشهور بود.

امروز صبح مراسم تشییع این هنرمند سرشناس کشور با حضور اصحاب رسانه و استاد روزنامه نگاری در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در حاشیه مراسم تشییع احمدرضا دالوند روزنامه نگار و گرافیست ، با مسعود ابراهیمی روزنامه نگار پیشکسوت، که در این روزهای آخر  بیشترین حضور را درکنار  وی داشت   درخصوص شرایط  مرحوم احمدرضا  دالوند در دوران بیماری گفت: وی از بیمه و بیمه تکمیلی برخوردار بود. همچنین  در دوره درمان دالوند در بیمارستان، به دستور وزیر بهداشت هیچ هزینه ای بابت خدمات درمانی از او گرفته نشد و تمامی خدمات به دالوند رایگان بود.

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا  خاطرنشان کرد : اما متاسفانه هستند روزنامه نگارانی که تحت پوشش بیمه قرار ندارند و در زمان بیماری زندگی بر ایشان سخت می‌گذرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز