مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران مطرح کرد ؛

توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران به دلیل عدم همکاری خودروسازان / ۱۸ هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۵:۴۲:۱۵
کد خبر: ۷۹۳۲۰۷
توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران به دلیل عدم همکاری خودروسازان / ۱۸ هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: 18 هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد که اگر به وضعشان رسیدگی نشود به طور حتم تعدادشان در سال آینده به 25 هزار خودرو خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتفاقات ناگوار روزهای اخیر که از گذشته تاکنون به صورت مستمر ادامه دارد، باز هم خبر خوشی از رسیدگی به شرایط حمل و نقل کشور به گوش نمی رسد.

اما اینکه چقدر تاکسی های شهری فرسوده هستند و برنامه سازمان تاکسیرانی در قبال بهبود شرایط چیست، با مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در پاسخ به این سوال که وضعیت معاینه فنی تاکسی های تهران چگونه است، گفت: اگر خودروهای عادی در سال یکبار معاینه فنی می شود، تاکسی های شهری به دلیل تردد همه روزه و فشار وارده بر آن، موظف به اخذ معاینه فنی 2 بار در سال هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 18 هزار تاکسی سنشان از 10 سال گذشته است که در سال آینده تعدادشان در صورت عدم رسیدگی و تعویضشان با خودروهای جدید، به 25 هزار خودرو خواهد رسید.

قنادان بیان کرد: از سال گذشته با توجه به اینکه سیاست تعویض خودروها در دستور کار قرار گرفت اما خودروسازها نتوانستند به متقاضیان تعویض، خودرو تحویل دهند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: برنامه ما برای سال جاری این بود که 10 هزار خودروی فرسوده که سنشان از 10 سال گذشته است را در دستور کار نوسازی قرار دهیم از این 10 هزار تاکسی، 8 هزار تای آنها خود نیز درخواست نوسازی داشته اند که با توقف واردات و عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان با ایست نوسازی ناوگان تاکسیرانی مواجه شدیم.

1200 زن تاکسیران در تهران

قنادان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تعداد بانوان تاکسیران در تهران چند نفر هستند، افزود: 1200 راننده زن در سطح شهر فعالیت می کنند که از بیشتر آنها بعنوان سرویس مدارس بهره مند می شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز