دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان فارس مطرح کرد؛

یک گام تا تشکیل رسمی«سندیکای جوانان»

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۰۰۸۰۸
یک گام تا تشکیل رسمی«سندیکای جوانان»
حسن زاده گفت:بعد از تصویب اساسنامه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد در شیراز، این‌بار اعضای مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان گرد هم می آیند تا ضمن شرکت در بزرگترین رخداد حوزه جوانان،آغازگر تحول بزرگ در این حوزه باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان فارس، گفت: بعد از تصویب اساسنامه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد در شیراز، این‌بار اعضای مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان گردهم می‌آیند تا ضمن شرکت در بزرگترین رخداد حوزه جوانان، آغازگر تحول بزرگ در این حوزه باشند.

بهرام حسن زاده، دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، اظهار داشت:آنچه در نشست که ما در نشست بهمن ماه 96 در شیراز شاهد آن بودیم چیزی جز شوق وصف ناشدنی جوانان نبود و این قشر تاثیرگذار با صرف فعل خواستن توانستن است، آغازگر راهی سخت و البته امیدبخش شدند که حاصل تمام آن تلاش‌ها تشکیل رسمی سندیکای جوانان در آینده‌ای نزدیک خواهد بود .

دبیر انجمن ندای آرامش فارس ادامه داد: بسیار خوشحالیم که تلاش‌های شبانه روزی وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد نتیجه داد و امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم یک گام تا تحقق مطالبه به حق جوانان از دولت و تشکیل سندیکای جوانان باقی مانده است و در دومین مجمع مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور و با برگزرای انتخابات هیات رئیسه مجمع ملی سمن‌های جوانان این مهم عملیاتی میشود.

این فعال اجتماعی افزود: رسمیت یافتن مجمع ملی جوانان دستاورد کمی نیست و به سرانجام رسیدن این راه پرمانع حاصل تلاش شبانه روزی و همدلی است و لازم می‌دانم از تلاش‌های خالصانه و صادقانه «دکتر مسعود  سلطانی‌فر»، وزیر ورزش و جوانان و همچنین «محمدمهدی تندگویان»، معاونت ساماندهی امور جوانان و همکاران پرتلاش‌شان صمیمانه تشکر نمایم.

دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان استان فارس در پایان گفت:امیدوارم نشست کرمان پربار بوده و آغازگر تحول بزرگ در حوزه جوانان کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز