محمدرضا بادامچی در گفتگو با برنا :

سردار رحیمی مخالف برخورد با دستفروشان است / بساط گستران ساماندهی شوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۱۰:۱۶
کد خبر: ۸۰۵۷۶۲
سردار رحیمی مخالف برخورد با دستفروشان است / بساط گستران ساماندهی شوند
یک نماینده مجلس از مخالفت فرمانده نیروی انتظامی با جلوگیری از کار دستفروشان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ، موضوع نوع برخورد با دستفروشان و  نحوه ساماندهی آنها  یکی از مسائل مهم پایتخت است. برخورد قهری با این خرده کسبه های  شهر تهران که با شرایط اقتصادی کشور هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود، در سالهای گذشته با واکنش هایی مواجه بوده است. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ؛ باردیگر بر تعداد دستفروشان شهر افزوده شده و مسئولان نیز صحبت های متفاوت از برخورد تا ساماندهی را بار دیگر در سخنان خود جای داده اند.

 محمدرضا بادامچی، نماینده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار  خبرگزاری برنا گفت: «دستفروشی یکی از عناصر فرهنگی مردم ایران است. در شهرها و روستاهای مختلف کشور مردم بومی محصولات کشاورزی و دامی خود را برای فروش به شکل آزاد و در معابر عرضه می‌کنند و خریداران نیز با رضایت شخصی این محصولات را خریداری می‌کنند. این اتفاق به شکلی دیگر و با محصولات متفاوت می‌تواند در شهرهای بزرگتر مثل تهران اتفاق بیافتد»

این نماینده مجلس جمع‌آوری دستفروشان  را خارج از عرف دانست و خبرداد: «سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن تاکید بر اینکه باید دستفروشان سالم‌سازی شوند، مخالفت خود با جمع آوری دستفروشان و برخورد با آنها را به اینجانب اعلام کرده است .»

بادامچی در ادامه افزود: «اگرچه که باید با موارد سدمعبر در معابر مهم شهری و عدم سلامت برخی از دستفروشان مقابله شود اما درست نیست که ما به این مشاغل نگاه منفی داشته باشیم و بهتر است تلاش در ساماندهی این افراد داشته باشیم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز