سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد ؛

مرد جوان پسرخاله اش را کشت نیم ساعت بعد روانه زندان شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶:۵۴
کد خبر: ۸۰۸۲۱۲
مرد جوان پسرخاله اش را کشت نیم ساعت بعد روانه زندان شد
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری جوانی افاغنه خبر داد که طی یک نزاع و درگیری ، پسرخاله اش را به قتل رسانده است . قاتل مرد افغان بر سر اختلاف حساب 60 هزار تومانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 14:45 روز جمعه مورخه 12/11/1397 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد . با اعلام خبر اولیه ، مأموران کلانتری در محل وقوع جنایت حاضر شده یکی از افاغنه حاضر در محل عنوان داشت که جوانی افاغنه پسرخاله ی 35 ساله اش برادرش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.

با تأیید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که مقتول طی یک درگیری و بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است .

در ادامه تحقیقات ، محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی ، شناسایی شد ؛ بلافاصله تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به این محل مراجعه و متهم پرونده را در کمتر از 30 دقیقه از زمان وقوع جنایت و درحالیکه قصد داشت تا با جمع آوری وسایل مورد نیاز خود از تهرن متواری شود ، دستگیر کردند .

متهم به هویت مشخص ( 29 ساله ) در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اعترافاتش به کارآگاهان  و مأموران گفت : اختلاف من و پسرخاله ام به خاطر 60 هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی به یکدیگر بود .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با دستگیری متهم و اعترف صریح وی به ارتکاب جنایت ، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز