مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

اعتبارسنجی و رتبه‌بندی سمن‌های جوانان به زودی آغاز می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۱۷۰۹۲
اعتبارسنجی و رتبه‌بندی سمن‌های جوانان به زودی آغاز می‌شود
سجاد سالک گفت: امروزه حدود 2400 سمن داریم و سعی داریم با این تعداد با کیفیت بیشتری فعالیت داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، نمایندگان چند سمن جوانان با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست صمیمی سجاد سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان  گفت: ما بنا داریم تا  سال 98 در خصوص موضوع ارتقای کیفی فعالیت رسانه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به تعداد سمن های کشور گفت: امروزه حدود 2400 سمن داریم و سعی داریم با این تعداد با کیفیت بیشتری فعالیت داشته باشیم.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه "لازم است به زودی رتبه بندی و اعتبار سنجی سمن ها صورت پذیرد"، گفت: برای پیگیری مصوبه شورای عالی جوانان، به دفتر معاون اول مراجعه داشتیم و معاونت حقوقی ریاست جمهوری افزایش سن جوانان را تایید نکرده است.

سالک اظهار کرد: در شرایطی که صنایع کشور با بحران های زیادی همراه هستند انچه که برای ایران می توانند خوب باشد این است که بچه های ما در حوزه گردشگری وارد شوند اما لزوما به این معنا نیست که ما تنها به آن سمت حرکت کنیم

سالک با تاکید بر فعالیت سمن ها عنوان کرد: فعالیت سمن ها این چند ماه بسیار مهم است؛ در سطح دستگاه ها این سوال وجود دارد که ایا سمن ها هم کار می کنند به همین جهت باید همه فعالیت کنیم و حساسسیت بیشتری داشته باشیم تا فعالیت ها دیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز