افتتاح مرکز فرهنگی و خیریه با حضور فرماندار تهران و مسئولین شهری و هنرمندان؛

خانواده شهید منزل خود را وقف امور فرهنگی و خیریه کرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴:۲۸
کد خبر: ۸۱۸۳۸۵
خانواده شهید منزل خود را وقف امور فرهنگی و خیریه کرد
مجموعه ای فرهنگی و خیریه که با تلاش جوانانی پویا و بی ادعا سالهاست در مناطق مختلف تهران، جهاد خدمت به مردم را سرلوحه قرار داده اند، اینبار نیز در جنوب شهر پایگاهی دیگر برای انجام امور خیر در جهت رفع فقر فرهنگی و مالی مردم برپا کردند. ساختمانی که با نیت خیر خانواده ای شهید در اختیار امور خیر و فرهنگی قرار گرفت .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، این مراسم با  حضور فرماندار تهران آقای مهندس فرهادی، اعضای شورای شهر تهران، شهردار منطقه ۱۳، سرکلانتری ششم آگاهی، رییس کلانتری ۱۲۸، فرمانده یگان امنیتی امام حسن مجتبی ع و همچنین هنرمندان و نیز آقای معتضد مورخ برجسته کشور، توسط سرکار خانم قهاری همسر شهید افتتاح شد.

این اتفاق مبارک با ولادت حضرت زهرا س برکت گرفت و مورد استقبال اهالی منطقه واقع شد. در این مراسم فرماندار تهران دقایقی در خصوص تحسین این مجموعه و نیاز کنونی کشور به امور خودجوش کمک به همنوع و خدمت به مردم بیاناتی داشت و گفت گاهی عده ای اندک همانند تیم فوتبال کاری بزرگ میکنند و عده ای فراوان همچون تماشاچیان استادیوم از فعالیت آنها و بهره و لذت میبرند، حال که تعدادی اندک از جوانان کارهای بزرگ میکنند و دیگران منتفع میشوند‌ باید حمایت شوند. خسرو معتضد نیز دقایقی سخن از فرهنگ بالای انسان دوستی ایرانیان از هزاران سال پیش تا کنون کرد و اشاره داشت این مجموعه فرهنگ بالای نیاکان را زنده نگهداشته اند. خانم قهاری همسر شهید و بانی ساختمان نیز اعلام داشت به نیابت از همسر  شهید خود در راستای رفع فقر مالی و فرهنگی مردم منطقه این تصمیم را گرفته و انشالله مورد رضای خدا و خشنودی شهید والامقام واقع شود.

این مجموعه معظم با مدیریت محمد قیصری و تجمیعی از شرکت های: هنری شیدای عشق، موسسه تفریحی تورپلاس، موسسه فرهنگی نگاه نو، موسسه خیریه دستان پرمهر منجی، و... است که دارای رزومه مفید و موثر چندساله میباشد. همچنین قیصری مدیرعامل موسسه خیریه دستان پرمهر منجی اعلام داشت منطقه ۱۳ را برای انجام امور خیریه در نظر داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز