وهاب زاده :

در حفظ منابع زیستی باید برای آیندگان پاسخی داشته باشیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹:۱۵
کد خبر: ۸۲۰۴۴۱
در حفظ منابع زیستی باید برای آیندگان پاسخی داشته باشیم
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همه ما در قبال حفظ منابع زیستی مسئولیم و باید کاری کنیم که نسل های آینده از آن استفاده کنند و برای آیندگان پاسخی داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، رحمان وهاب زاده مدیر کل دفتر بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه دوره آموزشی ارزیابی عملکرد که پیش از ظهر امروز با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت:امروزمتاسفانه در حوزه محیط زیست بعد از 40 سال عملکرد خوبی نداشتیم و علی رغم راه اندازی دولت الکترونیک و میز خدمت همچنان حقوق شهروندی و خواسته های مردم برآورده نشده است.

 وی افزود : درسال های گذشته به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح درمنابع زیستی به چالش های زیستی زیادی برخورد کردیم ما شاهد از بین رفتن تالاب ها و گیاهان ارزشمند هستیم و نمونه آن تالاب ها و از همه مهم تر دریاچه ارومیه است که یک تهدید جدی برای استان های مجاور و کشور های همسایه است پس مطالبه تمام آحاد مردم به حق است.

وهاب زاده با بیان اینکه در سالی که گذشت ما از نظر منابع مالی با محدودیت هایی مواجه بودیم ، اظهار داشت: باز هم با این حال بازدهی خوبی داشتیم و نیازمند همکاری جدی آحاد مردم برای حفاظت از محیط زیست هستیم .

به گفته وی، همه ما در قبال حفظ منابع زیستی مسئولیم و باید کاری کنیم که نسل های آینده از آن استفاده کنند و برای آیندگان پاسخی داشته باشیم.

وهاب زاده با اشاره به این اینکه مردم هم محور توسعه  و هم محور تخریب هستند، تصریح کرد: در بحث حقوق شهروندی ما وظیفه ای بالاتر از حد معمول داریم زیرا افرادی که به ما مراجعه می کنند افرادی خاص هستند و ما باید سیستمی طراحی کنیم که به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند .

مدیر کل دفتر بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: باید شاخص‌های ارزیابی را در سال جدید ارتقا دهیم تا بتوانیم به ارباب رجوع خدمات بهتری ارائه دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز