آغاز عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار؛

سیب زرد و قرمز ۷۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون ۴۲۰۰ تومان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۶:۱۱
کد خبر: ۸۲۴۹۷۴
سیب زرد و قرمز ۷۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون ۴۲۰۰ تومان
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرای مصوبات کمیته راهبردی ملی تنظیم بازار و در راستای حمایت از شهروندان و کمک به دولت، عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار را در میادین و بازارهای میوه و تره بار آغاز کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ با توجه به نیاز شهروندان به محصولاتی نظیر سیب و پرتقال در این ایام، علاوه بر اجرای طرح تخفیفات نوروزی در خصوص انواع محصولات به ویژه میوه و تره بار، عرضه سیب زرد و سیب قرمز و پرتقال تامسون در میادین و بازارهای میوه و تره بار با همکاری کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه و تره بار استان تهران آغاز شد.

براساس این گزارش، از روز گذشته، عرضه سیب زرد و قرمز دماوند به قیمت هر کیلوگرم 7500 تومان و پرتقال تامسون شمال به قیمت هر کیلوگرم 4200 تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار آغاز شده و مورد استقبال شهروندان که علاوه بر تأمین مایحتاج روزانه، نسبت به خریداری میوه مورد نیاز ایام عید خود اقدام می‌کنند، قرار گرفته است.

گفتنی است، رعایت کلیه ضوابط، موازین و دستورالعمل‌های اجرایی، کمی، کیفی و بهداشتی در خصوص محصولات تنظیم بازار، همچنین دستورالعمل‌های کنترلی و نظارتی برای تامین، توزیع و عرضه این گروه از اقلام، الزامی است.

 

نظر شما