مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به برنا خبر داد:

حادثه در بندر به نجات سرنشینان انجامید/ آخرین اخبار از سانحه کشتی کانتینری بندر رجایی

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۵:۵۹
کد خبر: ۸۲۵۸۷۱
حادثه در بندر به نجات سرنشینان انجامید/ آخرین اخبار از سانحه کشتی کانتینری بندر رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام خبر حادثه واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: تمامی 14 سرنشین این کشتی در دقایق نخست، نجات یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "الله مراد عفیفی پور" خبر داد: کشتی کانتینری SL STAR با طول 91.5 متر تحت پرچم کوموروس در اسکله 25 بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت 9:50 صبح امروز(سه شنبه، 28 اسفند) در حین عملیات بارگیری به عللی که در حال بررسی است، دچار سانحه واژگونی شد.

وی افزود: این کشتی 14 نفر سرنشین داشته است که همگی اتباع خارجی هستند؛ تمامی نفرات بلافاصله توسط تیم جستجو و نجات بندر شهید رجایی نجات یافتند و از این 14 نفر، سه نفر مصدوم و تحت مداوا هستند.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: محموله این کشتی شامل 141 باکس کانتینر بارگیری شده 20 فوت و 12 باکس کانتینر بارگیری شده 40 فوت است و مجموعا 153 باکس کانتینر داشته است.

به گفته عفیفی پور، محموله کشتی کالای معدنی و صنعتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر اینکه عملیات تخلیه و بارگیری بندر بدون توقف در جریان است، اعلام کرد: علل دقیق سانحه توسط تیم کارشناسان کمیته بررسی سوانح بندر در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه شرایط کشتی تحت کنترل است، اضافه کرد: همزمان با عملیات بررسی سانحه توسط کارشناسان بندر، گروه عملیات بندری در حال بیرون آوردن کانتینرها از دریا و انتقال به محوطه بندری هستند.

گفتنی است در گفتگوی یک منبع آگاه با خبرنگار برنا، 3 نفر از سرنشینان این کشتی برای انجام درمان به بیمارستان منتقل شدند، دو سرنشین دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

خبر در حال تکمیل است...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز