معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

بیش از ۵۵۲ هزار کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی معدوم شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۰:۳۷
کد خبر: ۸۲۶۹۶۴
بیش از ۵۵۲ هزار کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی معدوم شد
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معدوم سازی 552 هزار و 204 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در برنامه سلامت نوروزی تا روز سوم فروردین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، درمان و آموزش پزشکی، «محسن فرهادی» ضمن اعلام این خبر افزود: تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی به 300 هزار و 837 مورد رسیده است.
وی گفت: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی و مراکز و مدارس اسکان مسافرین نوروزی 88 هزار و 52 مورد، بازرسی بهداشت محیطی از مراکز، اماکن و رستوران های بین راهی 13 هزار و 313 مورد و کل بازرسی های بهداشت محیطی 402 هزار و 200 مورد بوده است.
فرهادی اظهار داشت: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی 5 هزار و 505 مورد بوده که از این تعداد 451 مورد مربوط به مراکز و رستوران های بین راهی می باشد.
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده را هزار و 497 مورد اعلام کرد که 262 مورد آن مربوط به رستوران های بین راهی بوده است.
وی افزود: مقدار مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شده در این مدت کیلو گرم است. 
فرهادی گفت: در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی 243 هزارو 447 مورد و از آغاز برنامه سلامت نوروزی تاکنون تعداد موارد کلرسنجی آب 256 هزارو 699 مورد بوده است.
برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی از بیستم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 98 ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز