راه ارتباطی ۷ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود است/ منتظر اعزام بالگرد هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۴:۵۹
کد خبر: ۸۲۸۲۹۴
راه ارتباطی ۷ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود است/ منتظر اعزام بالگرد هستیم
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: برای امداد هوایی به ۴ منطقه سخت گذر شهرستان که راه ارتباطی آن در پی سیلاب و سقوط بهمن مسدود شده است، نیاز به اعزام بالگرد است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: به سبب ریزش سنگ، سقوط بهمن و خسارات ناشی از سیلاب‌های اخیر، امکان امداد رسانی زمینی به مناطق سه جو گاوشیر، لبد بازفت، زرک دهستان موگویی و منطقه شوله بازفت وجود ندارد و با اعلام نیاز به مرکز استان منتظر اعزام بالگرد هستیم.

وی ادامه داد: جاده دزک سرچشمه دوآب صمصامی به سبب طغیان رودخانه همچنان مسدود است و تلاش می‌شود این جاده بازگشایی و یا جاده دیگری جایگزین آن شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به قطع بودن راه ارتباطی ۷ روستای منطقه دهستان موگویی بخش بازفت، اظهار داشت: بر اثر ریزش کوه راه ارتباطی هفت روستای دره رزگه، بیراهگان، سر آقاسید، خویه، سوه، تلو و صالح کوتاه در دهستان موگویی مسدود است.

زمانپور خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی به این روستاها، اعزام ۲ فروند بالگرد به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: برق تمامی روستا‌های شهرستان نیز به جز روستا‌های خویه و سرآقا سید وصل شده است.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز