فرمانده کل سپاه پاسداران:

دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۲۹۸۱۸
دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میزان دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است و در صورت نیاز برای جلوگیری از وارد شدن خسارت احتمالی به سد شاید دبی آب خروجی سد کرخه اندکی افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سردار محمدعلی جعفری  در حاشیه بازدید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل و بارش باران شدیدی که در بالادست شاهد آن بودیم به شکلی بود که اگر سد کرخه نبود همه مناطق غربی در جلگه خوزستان به زیر آب می‌رفت.

وی در گفتگو با ایسنا افزود: میزان دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است و در صورت نیاز برای جلوگیری از وارد شدن خسارت احتمالی به سد، شاید دبی آب خروجی سد کرخه اندکی افزایش پیدا کند.

وی افزود: شب گذشته در خدمت مقام معظم رهبری بودیم و ایشان دل نگران مردم بودند و از همه مسئولان خواستند تا به یاری مردم بشتابند و به آنها کمک کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه شرایط به شکلی است که سیل در بالادست سد فروکش کرده و امیدواریم به زودی این مشکلات رفع شود.

 جعفری ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج خادمان مردم هستند و تا هر زمانی نیاز باشد وظیفه خود می‌دانیم برای امنیت و آسایش مردم در کنارشان باشیم و به آنها خدمت کنیم.

سرلشکر محمدعلی جعفری امروز 14 فروردین ماه برای بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان وارد اهواز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز