رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت خبر داد؛

تأمین سرم ضد عقرب گزیدگی برای مناطق سیل‌زده

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۸:۵۶
کد خبر: ۸۳۱۸۰۲
تأمین سرم ضد عقرب گزیدگی برای مناطق سیل‌زده
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر ۵ سال در تمام اردوگاه های اسکان موقت مردم سیل زده انجام شده است گفت: اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه برای مقابله با آسیب‌های ناشی از گزیدگی توسط جانورانی چون مار و عقرب در مناطق سیل زده صورت گرفته است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت:طغیانی از بیماری های واگیر در هیچ نقطه ای از مناطق سیل زده رخ نداده همچنین سلامت آب آشامیدنی در مناطق سیل زده به طور مستمر مورد پایش قرار گرفته و عملیات کلرزنی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر ۵ سال در تمام اردوگاه های اسکان موقت مردم سیل زده انجام شده است گفت: اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه برای مقابله با آسیب‌های ناشی از گزیدگی توسط جانورانی چون مار و عقرب در مناطق سیل زده صورت گرفته است.

گویا افزود: سرم ضد مار و عقرب گزیدگی به میزان کافی تامین شده و در دسترس تیم بهداشتی و درمانی مستقر در مناطق سیل زده قرار گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اقدامات لازم جهت کنترل و از بین بردن حشرات و جوندگان مانند استفاده از حشره کش ها و جانوران موذی، طراحی و دستورالعمل های لازم نیز تهیه شده است که در زمان مناسب عملیاتی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز