تکثیر فرهنگ جانبازی در برابر حامیان تروریسم

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۷:۲۸
کد خبر: ۸۳۳۳۶۵
تکثیر فرهنگ جانبازی در برابر حامیان تروریسم
محمد شریعتمداری/ وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

مقامات امریکا با منافقین دیدار می کنند که دستشان به خون جوانان ما آلوده است. منافقینی که در شکنجه گاه ها از ابزارهای وحشیانه استفاده کردند و جماعتی که بویی از انسانیت نبرده اند، از لیست گروه های تروریستی خارج می شوند و سپاه پاسداران در زمره گروه های تروریستی اعلام می شود. سپاهی که اگر نبود، امریکا در برابر واحدهای تروریستی دست ساخته خود به زانو درآمده بود.

آمریکا حامی تروریسم در جهان است و بزرگترین تروریست های عالم را حمایت کرده است. سنتکام، مرکز بزرگ هدایت تروریسم در منطقه و خاورمیانه و شرق آفریقا است. با بررسی فوق العاده در شورای عالی امنیت ملی، دولت آمریکا به عنوان حامی تروریسم و سنت کام به عنوان سازمان تروریستی اعلام شد. 

باید خدا را شاکر باشیم و شکر بجا آوریم که دشمنان ما جزو احمق ها هستند. با فشار خارجی دشمنان، یکپارچگی مضاعف ملت ایران برای حمایت از نیروهای جهادی سپاه پاسداران ایجاد شده است و باید قدر این یکپارچگی را دانست. همگان در دوران دفاع مقدس شاهد بودند که خیل عظیم مردم به سمت جبهه ها حرکت کردند. در طی هشت سال در برابر ظلم و جور علیه ملت جنگیدند. برخی از ایشان تا پای جان در جنگیدند، اما تقدیر بر آن بود که سالم بازگردند و اینک در کنار خانواده شان هستند. برخی دیگر از این بزرگواران، به جبهه رفتند و در این راه قدم گذاشتند و به آنجا که می خواستند رسیدند و به لقای حق رسیدند.  قشر سومی نیز هستند که وارد عرصه شدند و در در خط مقدم جنگیدند و بخشی از روح و جسمشان را به ودیعه گذاشتند و برگشتند. ایشان مجسمه ایثار و فداکاری هستند و چنین فرهنگ والایی با سخن منتقل نمی شود و باید در عمل انتقال یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز