حناچی :

تهران تا آستانه سیل پیش رفت/ ۱۰۰ میلیارد ریال کمک شهرداری به مناطق سیل زده به تصویب رسید

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۸:۰۳
کد خبر: ۸۳۳۷۷۸
تهران تا آستانه سیل پیش رفت/ ۱۰۰ میلیارد ریال کمک شهرداری به مناطق سیل زده به تصویب رسید
شهردار تهران با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران ضمن گزارش عملکرد شهرداری در خصوص معضل سیل طی روزهای گذشته، از گذراندن خطر وقوع سیل در نیمه اول فروردین ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پیروز حناچی در جریان بررسی طرح دو فوریت کمک به سیل زدگان سه استان کشور گفت: در آغاز سال جاری و با توجه به بارندگی هایی که داشتیم، خساراتی به برخی مناطق سیل زده وارد شد و شهرداری تهران در آغاز سال سه ماموریت در این رابطه داشت.

شهردار تهران افزود: سه ماموریت آمادگی برای سیل در کل تهران و لایروبی مسیل ها، نشاط مردم در نوروز و کمک به سیل زدگان سایر استان ها در دستور کار شهرداری تهران بوده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در سه استان کشور بیان کرد: در خصوص سیل گلستان جز اولین اکیپ هایی بودیم که به منطقه رفتیم و تا شب گذشته مشغول تخلیه آب در منطقه آق قلا از سوی نیروهای شهرداری تهران بودیم.

حناچی اظهار کرد: با توجه به برنامه های وزارت کشور، شهرداری تهران معین دشت آزادگان با محوریت سوسنگرد است.

شهردار تهران تصریح کرد: حدود ۷۰ میلیون ماشین سبک و سنگین  در چند روز گذشته به شهرهای سیل زده ارسال شده است.

وی تاکید کرد: برای انجام این ماموریت به دلیل اینکه خارج از وظایف شهرداری تهران است نیاز به اجازه شورای شهر است. در این خصوص تمام تلاش ما این بوده که از بودجه استفاده نشود ولی گاهی ناچار هستیم تا کمک مالی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اجازه ارسال  کمک به مناطق سیل زده را قانونا باید شورای شهر بدهد و شهرداری تهران آمادگی برای مقابله با بحران های  آتی را خواهد داشت.

حناچی در پایان تاکید کرد: در تهران تا آستانه سیل  پیش رفتیم. آب رودخانه وردآورد در تقاطع کرج تا زیر پل رفت که خوشبختانه با کاهش بارندگی ها برطرف شد.

گفتنی است اعضای شورای شهر تهران با کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری تهران به مناطق سیل زده موافقت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز