بازدید شبانه از روند مرمت آسفالت معابر پایتخت

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۴:۰۲
کد خبر: ۸۳۵۷۷۹
بازدید شبانه از روند مرمت آسفالت معابر پایتخت
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در شبی که مسئولیت شهردار شب پایتخت را بر عهده داشت، از چند پروژه عمرانی در چهار گوشه پایتخت بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ ، مهندس "یوسف متقی" در این بازدید شبانه، به کارگاه پروژه های احداث سوله بازیافت منطقه 13، پارکینگ تونل امیرکبیر در منطقه 14، پارکینگ طبقاتی و مسجد حضرت حجت در منطقه 15، ساختمان خانه شهر در منطقه 12 و همچنین ساماندهی محور شهری راه آهن تهران- تبریز در منطقه 17 رفت تا آخرین وضعیت اجرایی این طرح ها را ارزیابی کند. مهندس متقی در جریان این بازدیدها، خدمت رسانی مدیریت شهری پایتخت به شهروندان را امری شبانه روزی دانست و گفت: امروزه بسیاری از فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری با توجه به ترافیک سنگین معابر، طی ساعات پایانی شب انجام می شود.

مرمت روکش آسفالت معابر محدوده سه راه یاسر در منطقه یک، خیابان دماوند در منطقه 8، خیابان امام خمینی(ره) در منطقه 10 و خیابان یافت آباد در منطقه 17 از دیگر فعالیت هایی بود که مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با توجه به اهمیت مقوله نگهداشت معابر در رویکرد جدید معاونت فنی و عمرانی، مورد بازدید قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز