موکب‌های ‌«ماه مهربانی» ملایر در پلدختر برپا می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷:۰۸
کد خبر: ۸۳۹۴۴۶
موکب‌های ‌«ماه مهربانی» ملایر در پلدختر برپا می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: بانوان جهادی سمن «ماه مهربانی» با همکاری این اداره برای برپایی موکب در شهرستان پلدختر و کمک به سیل‌زدگان به این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، مهدی رضائی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، شاد و مفرح برای قشر جوان، کودکان و بانوان پلدختری، کاهش آلام روحی و اهدای جایزه به آنها از اهداف سازمان مردم‌نهاد ماه مهربانی اداره ورزش و جوانان است که با الهام گرفتن از وصایای شهید گرانقدر این شهرستان به‌ویژه «شهید هادی» در مناطق سیل‌زده لرستان صورت گرفت.

وی اظهار کرد: کاروان بانوان جهادی پس از رسیدن به شهرستان پلدختر اقدام به برپایی ۲ باب موکب و ایستگاه صلواتی در این شهرستان کردند و در اقدامی خداپسندانه و ارزشی به کمک قشر جوان، کودکان و بانوان سیل‌زده پلدختری شتافتند و با برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی، شاد و مفرح پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به تجلیل از ۴۵ نفر از جوانان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان با حضور فعالان سمن‌ها و جمعی از مسئولان ملایر اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری برای جوانان خلاق و پویای این مرزو بوم اقدامی ارزشی و ماندگار است و حمایت از این قشر زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز