انتقاد محسن هاشمی و احمد مسجد جامعی نسبت به راه اندازی موزه های سلیقه ای؛

هاشمی: امیدواریم موزه ها هووی زیر ساخت تهران نشود مسجدجامعی: موزه تهران را نساختیم به فکر ساخت موزه صنعتیم!

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰:۰۷
کد خبر: ۸۴۴۸۹۳
هاشمی: امیدواریم موزه ها هووی زیر ساخت تهران نشود
مسجدجامعی: موزه تهران را نساختیم به فکر ساخت موزه صنعتیم!
رئیس شورای شهر تهران و عضو سه دوره شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار یکی از مناطق مبنی بر ساخت موزه سیلو و موزه صنعت واکنش نشان دادند‌.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ احمد مسجد جامعی؛ عضو شورای شهر تهران در صد و چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن انتقاد نسبت به اظهارات شهردار منطقه ۱۶ گفت: یکی از شهرداران مناطق اشاره به ساخت و ساز موزه در ساختمان سیلو کرده اند این در حالی است که طی سندی باید موزه تهران ساخته شود.

وی افزود: اولویت ما ساخت موزه تهران است که در آنجا بخش ها و حیات مختلفی شامل تاریخی، سیاسی، فرهنگی، هنری، صنعتی، کشاورزی، مالی، آموزشی، دینی، طبیعت، مفاخر و مشاهیر تهران است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: همانگونه که آقای حناچی؛ شهردار تهران در گذشته تاکید داشتندچنانچه موزه تهران از نگاه مدیریت شهری متفاوت از موزه میراثی است و موزه تهرات مصوب شورا است.

مسجد جامعی تاکید کرد: امروزه می خواهند فضایی برای راه اندازی موزه صنعت، سیلو و... است که گفته شده بار مالی ندارد که باید گزارش داده شود که آیا اینگونه است.

وی اضافه کرد: وقتی موزه تهران نداریم چرا تا این اندازه موزه بنا است ساخته شود.

در ادامه این تذکز محسن هاشمی رفسنجانی؛ رئیس شورای شهر تهران در انتقاد از موزه صنعت گفت: ساختار صنعتی در کشور ساختاری قدیمی نبوده و ساختار مونتاژ بوده است و نمی دانم چه چیزی را در این موزه می خواهند نشان بدهند.

وی اظهار کرد: امیدوارم موزه ها هووی فعالیت های زیر بنایی نشود که مانند برج میلاد که هووی مترو بود و به جایش برج میلاد ساختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز