مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۸

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۶:۰۱
کد خبر: ۸۴۵۲۹۱
جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۸
صالحی گفت :علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است. وی در جمع بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان عزیز رشد ۲۴ درصد تا ۴۰ درصدی پیدا می‌کند. بنابراین حقوق پایین ترین گروه های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به 20 میلیون و 985 هزار و 880 ریال خواهد رسید.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  دکتر سیدمیعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعا ۱۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.

دکتر صالحی اعلام کرد: افزایش حقوق ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی میباشد. وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوقها برابر با 18% میباشد. البته این افزایش به نحوی است که از 440 هزار تومان کمتر نباشد.

دکتر سید میعاد صالحی همچنین درباره همسان سازی گفت: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است. وی در جمع بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان عزیز رشد ۲۴ درصد تا ۴۰ درصدی پیدا می‌کند. بنابراین حقوق پایین  ترین گروه های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به 20 میلیون و 985 هزار و 880 ریال خواهد رسید.

شایان ذکر است احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و بر روی سایت صندوق بارنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir  قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز