دربازدید مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از مراکز بزرگ صنعتی استان مطرح شد:

چرخه تولید، زیر چتر تامین اجتماعی در امنیت قرار دارد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱:۴۸
کد خبر: ۸۴۸۲۷۲
چرخه تولید، زیر چتر تامین اجتماعی در امنیت قرار دارد
مدیران کارخانجات و مراکز بزرگ صنعتی استان خراسان شمالی امنیت موجود در مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی را مرهون تامین اجتماعی دانستند و افزودند: در این شرایط اقتصادی،حضور تامین اجتماعی سبب آرامش فکری جامعه کار و تولید کشور است و این سازمان چرخه تولید را زیر چتر امنیت خود قرارداده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛محمد علی عباس زاده وحید مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از چندین کارخانه و مرکز تولیدی و صنعتی بزرگ سطح استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اهم مسائل و مشکلات کارگران و مدیران و سرمایه گذاران این واحدهای صنعتی و تولیدی قرار گرفت.

 عباس زاده وحید در این خصوص گفت: سازمان تامین اجتماعی همیشه کارگران و کارفرمایان را  شرکای اجتماعی اصلی خود می داند و براین عهد استوار است که  دستیابی به موفقیتهای بزرگ سازمانی مرهون حضور کارگران و کارفرمایان است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: با عنایت به این موضوع و بمنظور دیدار با سرمایه گذاران محترم استان و کارفرمایان و کارگران عزیز به تعدادی از مراکز صنعتی بزرگ سطح مراجعه کردیم و طی این دیدار با شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کردیم.

عباس زاده وحید ادامه داد: طی این بازدید و  بر اساس ارزیابی های  بعمل آمده رضایت بالایی از مجموعه خدمات سازمان تامین اجتماعی حاصل شده است که این امر نتیجه تلاشهای همکاران این سازمان در مسیر خدمت رسانی بهینه به کارگران و بیمه شدگان و کارفرمایان  است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ضمن اشاره به اهم خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی گفت:سیاستهای این سازمان  بر این است که مخاطبین با کمترین حضور فیزیکی در مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی حداکثر خدمات را ببرند.

عباس زاده وحید افزود:بر این اساس طرح خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی حدود ٨٠ خدمت را در قالب زیرساختهای الکترونیکی جهت استفاده و بهره مندی مخاطبین سازمان ارائه داده است که در مرحله اطلاع رسانی و تعمیم و گسترش استفاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز