بازرسی نظارت بر فرآیندهای تأیید نوع و تطابق تولید وسایل نقلیه موتوری

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۳:۴۸
کد خبر: ۸۵۰۳۴۳
بازرسی نظارت بر فرآیندهای تأیید نوع و تطابق تولید وسایل نقلیه موتوری
رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از تعیین و ابلاغ شرکت های بازرسی ناظر جهت اجرای فرآیندهای تأییدنوع و تطابق تولید وسایل نقلیه موتوری خبر داد و گفت: فرآیند بازرسی مذکور از انحصار خارج شده است.
به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمحمد مهدی میرزایی قمی رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان در جلسه معارفه و هماهنگی با شرکت های بازرسی منتخب برای اجرای فرآیندهای تأیید نوع و تطابق تولید آلایندگی وسایل نقلیه موتوری گفت: فرآیند بازرسی از انحصار خارج شده و اکنون شرکت ها این فرصت را دارند تا با استفاده از فرصت پیش آمده از ظرفیت خود جهت همکاری با سازمان استفاده کنند.

میرزایی در خصوص سهم بازار هرکدام از شرکت ها گفت: پس از ارزیابی شرکت ها طبق دستورالعمل مشخص امتیاز کسب شده آنها تعیین شد و در این بین شرکت هایی که حداقل 600 امتیاز کسب کرده بودند بعنوان بازرس همکار سازمان انتخاب شدند. همچنین بر اساس امتیاز مکسوبه رده بندی شرکت ها صورت گرفت و سقف بازار آنها بر اساس رده بندی تعیین و ابلاغ شد.

علاوه بر این شرکت ها می توانند در صورت اعتراض به نتایج ارزیابی موارد را بصورت مکتوب به سازمان ارائه کنند تا در زمان مقتضی رسیدگی شود.

لازم به ذکر است شرکت های منتخب در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و موتورسیکلت فعالیت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز