ترکی:

می توانیم ۲ برابر موجود مالیات از تهران اخذ کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۰:۵۶
کد خبر: ۸۵۰۶۳۱
می توانیم ۲ برابر موجود مالیات از تهران اخذ کنیم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: می توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛  جلسه بررسی راهکارها و مسائل مرتبط با تحقق درآمدهای مالیاتی ذیل ستاد تجهیز درآمد استان تهران با حضور نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نمایندگان اتاق اصناف، امورمالیاتی، سازمان صمت و اتاق تعاون و بازرگانی برگزار شد.

نعمت الله ترکی در این نشست گفت: اگر بخواهیم نظام هزینه و درآمد محقق شود نیاز به برنامه داریم تا کارها شفاف باشد برای همین در تهران پیش قدم شدیم .

وی اظهار کرد: بر اساس قانون مازاد درآمد هر استان باید در همان استان هزینه شود و این برای دستگاه های اجرایی و خدماتی انگیزه خوبی خواهد بود. اگر این دستگاه ها مشکلاتی دارند باید بگویند چه مشکلاتی برای دریافت مالیات دارند و اگر مشکلات و چالش های قانونی دارند باید اعلام کرده تا با سازو کارهای قانونی قوانین تنقیح شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه می توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران شیوه تحقق نظام درآمد هزینه استانی بررسی و تکلیف هر دستگاه مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش مقرر شد هر یک از سازمانها و نهادهای عضو این جلسه منابع درآمدی خود را تا پایان خردادماه رسما اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز